HTML

Utálatos Lény napi kalandjai a Bolondok Bolygóján

Taplókról, taplóknak egy tapló tollából

Friss topikok

Linkblog

Magyar Gárda! Vigyázz! Faszi, ha megszólították, akkor a hang irányába fordul, nem?

2007.08.29. 01:12 Az Utálatos Lény

 Én a napokban csak arra tudtam összpontosítani, hogy vajon a "Magyar Gárda" avatása után volt-e este "baki-taki", no meg disznóvágás habpartival a körletben... Miután Usztics "Kommandó" Mátyás beledörögte az éterbe a napi parancsot, vajon mentek-e a gárdisták külső körletet takarítani?

 Aki végigüdülte annak idején azt a pár hónapot (vagy évet, szerencsétlenebb esetben) a dicsőséges Magyar Néphadseregnél (vagy annak jogutódjánál), az -hacsak nem vonzza a "Maennerbund" fülledt homoerotikus hangulata- nem akar többet ilyen jellegű helyre kerülni, az biztos. Érdeklődve néztem végig tehát a kopasz rüszüket a tévében, akik eme dicső társaság első felavatott tagjai lettek, de nem csak tizenéveseket, hanem pókhasú meglett férfiakat is láttam soraikban. Eszembe jutott a múltkori "Gay Pride" után/alatt a buzik által hangoztatott vélekedés, mely szerint minden tizedik ember meleg, és életemben először elgondolkodtam rajta, hogy lehet, hogy igazuk van.

 További érdekes kérdés, hogy a jelmez tervezője direkt alakította-e ki a "földmíves rohamosztag" dizájnt vagy a Mozgalom pillanatnyilag ennyit engedhet csak meg radikális fiainak. A horgászmellény igazából nagyon büntet, annak idején 500 pénzért lehetett kapni hasonlót bármelyik military boltban a Körúton. Volt 15000-ért is, de olyat még én sem vettem, pedig igényes voltam a kellően katonai megjelenést illetően.

 Komolyan az az érzésem néha, hogy a magyar szélsőjobbot nem is szélsőjobboldaliak irányítják, hanem a Monty Python Repülő Cirkusza.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://antisocialclub.blog.hu/api/trackback/id/tr70151691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pet 2007.10.08. 16:22:49

teljes mértékben egyetértek

pet 2007.10.08. 16:34:23

ja és csak annyit szeretnék még mondani hogy 'Roger nyúl'
süti beállítások módosítása