HTML

Utálatos Lény napi kalandjai a Bolondok Bolygóján

Taplókról, taplóknak egy tapló tollából

Friss topikok

Linkblog

Újévi gondolatfoszlányok májusban

2008.05.02. 20:35 Az Utálatos Lény

 Érthetetlen módon van, akinek tetszik, amiket én eddig ideírtam. Nem értem az ilyeneket. Én például utálnám magamat, ha én nem én lennék. Furcsa, de igaz: minél nagyobb sértéseket vet az ember papírra, annál érdekesebbek lesznek a gondolatai a nagyközönség számára, de perverz módon soha nem abban az irányban indulnak el az olvasó gondolatai, amerre a szerző szándékai szerint kellenének, hanem inkább a profán egyszerűség irányába, jelen esetben a humorosnak is felfogható ("szórakoztató") szófordulatok teszik érdekessé a dolgot, ahelyett, hogy... Na mindegy.

 Ezúton sem kívánok boldog új évet, egyrészt mert május van, másrészt meg nem az évnek kell boldog lennie, hanem az ember fiának. Az meg úgyis csak sír, hogy minden szar.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://antisocialclub.blog.hu/api/trackback/id/tr84451495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peti 2008.08.16. 16:24:32

De az ember fia teljesen jogosan sír hogy minden szar, ugyanis minden szar!
:)
süti beállítások módosítása