HTML

Utálatos Lény napi kalandjai a Bolondok Bolygóján

Taplókról, taplóknak egy tapló tollából

Friss topikok

Linkblog

Városi Bestiárium vol.1

2007.04.28. 00:13 Az Utálatos Lény

 Jelentem, ma is összefutottam kedvenc állatfajtámmal, a Városi Bunkóval, a Kálvin tér magasságában, aminek heves szópárbaj és idegbaj lett a következménye. Történt ugyanis, hogy a Korona szálló előtt bandukolván elhaladtam egy láthatólag illuminált állapotban leledző jóember mellett, aki hangosan brekegett valamit nekem, de nem törődtem vele, továbbmentem, mintha nem is vettem volna észre. Elhaladtamban rikácsolni kezdett utánam, hogy "Hé, neked beszélek!". Mivel ilyesfajta útszéli hangnemben csak úgy vette a bátorságot és orcátlanul leszólított, akárcsak valami hitvány jobbágyot és miután jogos felháborodásomban minderről tudomást nem véve továbbálltam volna még mindig békésen, teljesen fellobbant bennem a harag lángja és persze hasonló otromba modorban foghegyről odavetettem neki, hogy "Mit akarsz?", mire fel megsértődött és közölte, ha ilyen flegma vagyok vele, akkor inkább semmit. Érdekes szemléletmód, hiszen ő kívánt tőlem valami szívességet és még meg is sértődött, amikor örömömben nem csaptam össze a bokámat. Szó szót követett, de a tetlegesség végül elmaradt (hála az Égieknek), bár még később is azon morfondíroztam, hogy a galád megérdemelt volna egy józanító suhintást a képébe, hiszen a népnevelést szívügyemnek tartom, így még az ilyen alantas létezők terelgetését is fel kell vállalnom, ha komolyan gondolom a dolgot.

 A témához tartozik, hogy a delikvens jólöltözött volt (már ha a drága, ám felettéb vicces motoros/Forma 1/autómotorsporots dzsekit és a "Schumi" baseball sapkát a "jólöltözöttség" kategóriába sorolhatónak tartjuk), tehát nem holmi hajléktalannal volt dolgom ezúttal (a hómlessz arcok amúgy sem ilyen feltűnő gorombasággal szokták kikoldulni az alamizsnát), így felmerül a kijárási tilalom bevezetésének szükségessége (bizonyos együttélési normák be nem tartása esetén). Kérem a Hatóságokat (ha olvassák a blogomat), hogy tegyék meg az ügyben a szükséges lépéseket!

 Máskülönben éhes vagyok, ma gyümölcsöt kellett ennem egész nap, mert kövér vagyok és ez rendkívüli frusztrációt okoz a magánéletemben fenntartott baráti kapcsolataimban is, így jómagamnak sem kellett volna ma kimennem az utcára...

6 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://antisocialclub.blog.hu/api/trackback/id/tr6464515

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: cheap beds for sale Leeds 2018.10.28. 05:11:34

A nárcisztikus és a borderline rettenetes szerelme - Chez DuBarry

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bitang_pali 2007.05.02. 23:45:57

Érdemes azt is megfigyelni, hogy jeles ünnepnapunk, május elseje kapcsán milyen ipari mennyiségű proletár mozdul ki kicsit a Városligetbe a paneldzsungel mélyéből. Sajnos nem úsztam meg, hogy ne maradjak otthon így, kénytelen voltam végignézni az említett Városi Bestiráium jópár nemes példányát. Tényleg...Vajon fogságban milyen arányban szaporodik a városi bunkó?

pet 2007.05.05. 00:22:43

minden városban lakó városi bunkó, ezért nem is értem a felháborodást, te is eldobod a cigit az utcán, meg nem veszek BKV jegyet, tehát fölösleges a hőzöngés

tökre szeretnék egy motorosdzsekit

KPeti · http://krebszpeti.uw.hu 2007.05.06. 11:43:19

Ja tényleg most jut eszembe, hogy annak idején volt ilyen myspace-oldalam és ott bontott zászlót az Budapestellenes AntiBKVista Egységfront, aminek hasonló céljai voltak mint ennek a blognak, csak az sajnos senkit sem mozgatott meg, a végén már engem sem :-(
meg leszóltam benne a 'Megyeri híd' elnevezést

Az Utálatos Lény 2007.05.07. 00:01:22

Nem dobom el a cigit az utcán, ui. nem bagózok.

Az Utálatos Lény 2007.05.07. 00:02:35

Amúgy meg:
"Utálatos Lény napi kalandjai a Bolondok Bolygóján AVAGY
Taplókról, taplóknak egy tapló tollából", ha nem vetted volna észre, kedves Peti.

Az Utálatos Lény 2007.05.07. 00:13:36

...a motorosdzseki pedig fosrakéta, csak még nem jöttek rá a viselői.
süti beállítások módosítása